Alla inlägg under april 2014

Av Anna Carlsson - 23 april 2014 15:54

Började med migränanfall för 10 dagar sen och varje dag sen dess har jag haft ont i huvudet.
Jag har inte haft migrän sen jag väntade Noah för snart 7år sen så jag blev helt chockad.

Av Anna Carlsson - 22 april 2014 10:31

Vi ska flytta till gärsnäs i juni.

Kommer kännas konstigt att flytta ifrån Simrishamn men samtidigt känns det väldigt skönt.

Är så trött på en viss granne som håller koll på oss hela tiden.

Så fort vi är ute så är hon också ute.

Vi kommer bo på markplan i gärsnäs och det är något vi verkligen längtar efter.

Nu längtar jag jätte mycket till juni och det känns som en evighet dit.

Av Anna Carlsson - 22 april 2014 10:27

Varje månad när mensen kommer så försvinner hoppet mer och mer om att lyckas bli gravid.

Jag vill inte ge upp men snart gör jag nog det.

Det känns orättvist men livet är ju orättvist.

Av Anna Carlsson - 22 april 2014 10:18

Noah är så duktig i skolan och gör så många framsteg.

Han snappar upp allt och bokstaverar alla ord han ser.

Läraren och elevassistenten är helt överraskade av hur mycket han vill lära sig.

Han är en sån kämpe.

Det började redan när han låg i magen och kämpade fast han inte fick mycket mat,sen när han kom ut så andades han inte men kämpade tillbaka och sen kämpade han med att amma.

Hela hans liv har varit en kamp och det är det varje dag.

Av Anna Carlsson - 21 april 2014 19:21

Jag har varit med i Viktväktarna snart 11 veckor och vikten har stått stilla en gång och så har jag gått ner väldigt olika varje vecka men sammanlagt har jag gått ner 8,4kg.

Det känns så skönt att man kan ha kläder som sitter bra och jag känner mig mycket piggare.

Det är en lång resa kvar men jag har ingen brådska,bättre att gå ner i vikt sakta och hålla det.

Det har varit svårt nu i påsk att låta bli godis så det har åkt ner lite godis men nya tag imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards